De ce mărcile de lux rezistă mai bine pandemiei decât comercianții mai puțin cunoscuți

Magazinele de haine sunt printre cele mai afectate de pandemia de coronavirus.Vânzările sunt foarte scăzute,magazinele abia fac față  nu dea faliment.În mod surprinzător, mărcile de lux par să reziste relativ bine la condiții.Problema ar putea fi foarte bine controlată.

În timp ce comercianții mici nu dețin în mod obișnuit lanțuri de aprovizionare care  le permită  se susțină între ele,nu același lucru putem spune despre brand-urile de lux,care datorită acestor lanțuri de magazine,au posibilitatea  se susțină chiar și fără  vândă mare lucru.

Deoarece aceste grupuri și-au mărit oferta de produse de-a lungul mărcilor lor în ultimii 20 de ani, au urmărit o strategie meticuloasă de achiziție a companiilor din lanțurile lor de aprovizionare. Acum supraveghează un ecosistem care este practic autosuficient. Ei sunt capabili să își stabilească propriile prețuri, de la materii prime la forță de muncă până la ceea ce plătesc clienții pentru produsele lor.

Deși costurile generale de producție pot fi mai mari și calitate mai bună, economia funcționează pe principii similare: cu cât producția, forța de muncă și materiile prime sunt mai ieftine, cu atât este mai mare profitul potențial.

Nu mai vorbim de HORECA care dupa cum stim este la capatul puterii,mii de baruri si restaurante stau inchise cu speranta unor vremuri mai bune.

Ce  mai zicem și de sărmanii țărani care nu mai au nici unde  își vândă fructele și legumele.

Într-un final tot cei mai bogați câștigă.

DISTRIBUIE MAI DEPARTE!